Merhabalar doktorum folik asiti kesti ve kan ilacı d vitamini ve multivitamine başlattı, aranızda ocean mommy kullanan varsa nasıl yuttuğunuzu sorabilir miyim problem bende mi ilaç mı çok büyük, bide ocean d3k2 günde 2 damla olarak reçete etti ama benim 4 yaşındaki kızım bile bebekliğinden beri günde 3 damla d vitamini içiyor, 28 yaşındaki ben için günde 2 damla çok çok az değil mi siz nasıl kullanıyorsunuz