Elifemir25 Kızlar sağ kasık tarafim okadar çok ağrıyor ki uyutmuyor o derece normalmi sizce korkmaya başladım
Busetasm Elifemir25 benimde aynı sorunlar var kasıklarım ağrıyor şiş gibi alt karnımda bide bebek toparlanması oluyor kasılma gibi Doktora göründüm idrar yolu enfeksiyonu dedi En azından bi sağlık ocaüında idrar tahlili verin bence
BADE38 Elifemir25 Normal gebelikte ki ağrılardan fazla olduğunu düşünüyorsan kesinlikle doktoruna söyle kontrole git
cLearQueen Elifemir25 benim gebeligin basindan beri sol kasigımda agrım var enfeksyon falan da yok. Alıstim bunla yaşamaya 🤣
Busetasm Elifemir25 evet yapıyorlar ben 2 defa gece gitmiştim , içinizi ferah tutun ama enfeksiyona bağlı olmayıp normalde olabilir ağrılar gebelikte oluyor Benim idrar tahlilimde çok yüksek çıktığı için doktorum ürolojiye yönlendirdi cuma gidicem nasipse