Akgun1010 işte sıcaklar hepimizi dehşet etkiliyor hafta ile alakası yok bence. Bende 34+6 hastalığım. Rabbim sağlıkla bu sıcakları geçirmemizi ve evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin ❤️ bol bol dua ediyorum. İlk hamileliğimde benimde ne bir ağrı sancı bulantı baş dönmesi göz kararması hiç biri yoktu bunda yaşıyorum 😟 inşallah bu günlerde kısa süre de geçer bol bol dinlenin markete de gerekirse bu sıcaklarda siz gitmeyin eşiniz ya da anneniz alıp gelsin 🌸