Arkadaşlar merhaba alakasız ama çok merak ettiğim bir şey var, amniyontez yaparak nasıl bebeğin sağlıklımı yoksa sağlıksızmı olduğunu anlıyorlar sizce? Yani bu hastalıklar amniyon sıvısına bulaşan hastalıklarmı aklım almıyor, virüs mü taşıyoda bebek aldukları sıvıdan zihinsel hastalıkları tespit edebiliyorlar? İnternetten de çok araltırdım ama bulamadım tahmini olan var mı?