28 haftalığız ama hâlâ her doktora gittiğimde cinsiyeti ne diyorum son an sürpriz yapacak diye korkuyorum nedense ,bu zamana kadar hep kız denildi doktor hiç erkek demedi bugün iki kadın senin göbeğin sivri böyle top gibi erkek cinsiyeti dedi aklıma takıldı olabilir mi acaba diye 😂