bebegim35_ ya ben ilk haftalar aklımı kaçıracak gibiydim, kendi doktorum bana kızdığı için başka hastanelerin aciline gidip karnım ağrıyor deyip bebeğe baktırıyordum 😅😅 her şeyi kötüye yoruyordum, sürekli bir panik hali, ciddi anlamda 22. hafta itibari ile bebeğin hareketlerini düzenli hissetmeye başladım ondan sonra geçti ancak. O zaman çünkü bebek iletişim kuruyor bence anne ile bir şekilde hareketinden, sorun yok hissi geliyor insana. Bir de siz de benim gibi çok erken öğrenmişsiniz, 8-9 haftalara kadar en stresli zamanları oluyor endişe etmeyin hepimiz aynıyız 😊