yeni-annelik Merhaba anneler gümüş kapak kullanıp memnun kalanlarınız var mı ben aldım ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum bir de lansinohun göğüs ucu kremini aldım aranızda kullananlarınız varsa görüşlerinizi bekliyorum 🌸
busaslan yeni-annelik gümüş kapağı emzirmeden sonra göğüs uçlarına kapatıyorsunuz ben doğumdan sonra kullandım hiç yaram olmadı
yeni-annelik busaslan doğum öncesi kullanılıyor mu peki daha şimdiden göğüslerimin uçları çok hassas ve acıyor
kucukadam Canim ben kapak kullandım ama cok sivrildigi için duruşunu sevemedim kullanmadım, yara da olmadım çok şükür
yeni-annelik kucukadam ne güzel umarım benimde yaram olmaz daha şimdiden acıyor göğüs uçlarım korkuyorum o yüzden
busaslan yeni-annelik evet Doğumdan önce de kullanmaya başlayabilirsiniz bir iki saat olarak ama hassasiyetinize giderir mi bilmiyorum
mineoksuz11 yeni-annelik doğum öncesi benimde acıyordu ara ara takıyordum rahatlatıyordum şimdi doğum yaptım dünden beri takıyorum bir sıkıntı yok gayet güzel şu an
niyetimkalpkirmamak yeni-annelik gebelik okulunda bize hiç gerek yok öyle şeylere. Bebek emdiğinde memeyi tam kavramalı dediler
busaslan yeni-annelik yaranız yoksa krem kullanmanıza gerek yok sadece gümüş kapağı göğüs ucunuza kapatın yeterli
yeni-annelik niyetimkalpkirmamak ben olur diye korkuyorum açıkçası ilk gebeliğim bilmiyorumda daha şimdiden göğüs uçlarım acıyor