karakayahavva00 Kızlar 36+1 olacağım 12 den sonra 😊 devlet takıplıyım gün almaya ne zaman gıtmelıyım ilk gebelık de sezeryandı.
Serapjjj karakayahavva00 verirler bence bana çok doluyuz gününü hemen ayarlyalm dedi doktor 27 hazrna aldık bakalım