Aslan-mom Kızlar selam bugün bebeğimi kucağıma aldım darısı tüm bekleyenlerin başına🙏 Sezeryan oldum sütüm az az geliyor ama bi mememi tutamıyor ucu yok diye napabilirim tavsiye lütfen
Selma2412- Aslan-mom hayırlı olsun canım bende 2 hafta önce doğum yaptım silikon uç kullanıyorum benim ıkısını de almıyor
Hacer_2911 Merhaba,Meme ucu çıkarıcılar var.Eczaneden temin edebilirsiniz.Gece aldıracak kimseniz yoksa şırınganın ucunu kesmişti galiba doktorum.Hastanedeki hemşirelerde biliyodur mutlaka.Onlardan isteyebilirsiniz.