Zuyalist Merhabalar 37 arti 5 gunluk hamileyim bugunku cati muayenemde rahim agzi yumusamasi baslamis ama acilma yok dedi doktor. Dogum yapan hanimlar rahim agzi yumusamasindan ne kadar sure sonra dogum yaptiniz?
Nalinnn14 Zuyalist bende burda bekliyim aynı durumdayız 38+0 oldum bekliyorum hala 36+6 da çatı muayenesi olmuştum sancılarımdan dolayı
Zuyalist Nalinnn14 benim bebegin amniyon sivisinda da azalma varmis, ama rahim yumusamis ins yakin zamanda sag salim kucagimiza aliriz evlatlarimizi.
Nalinnn14 Zuyalist amin inşallah 🙏🏻 bizim sıvı yeterli sancılarım da oluyo çatı ağrım çok var rahim ağzı yumuşamış muayene de öyle dedi doktor ama henüz gelmedi bebiş bekliyoruz bakalım 🥹