Kızlar bıktım evdeki böceklerden sineklik de yok evde sıcaktan da durulmuyor. Evi ilaçlatsam mı diyorum sürekli küçük hamam böeceği gibi siyah böcekler geliyor ışığa. Evden de taşınacağım 2-3 aya inşallah. Ama şu süreçte inanılmaz tiksindim şimdi de çekirge girmiş kocaman nereden girdiyse allahım evde de tekim eşim nöbetçi :( off çok tiksindim nasıl uyuycam bilmiyorum çekirge de zıp zıp geçti içerde bi yerlere kapıya havlu falan koydum