Kızlar biri bir şey söylesin lütfen… bacaklarım kollarım ayaklarım çok kaşınıyo sıcaktanda isilik isilik oldular çilek görünümüne benzer,farklı bir şey de yemedim alerjiden şüpheleneceğim normal otururken bile sanki bi sivri bi biyerime bi başka biyerime konıp ısırıyo gibi anlık yırtıcaklık oluyorum kaşınan yeri sinirim bozuldu artık sıcaktanmı bu ? Pişiyorum zaten oturduğum yerde terliyorum geceleri uykumdan çok sıcak yanıyorum diye uyanır oldum son günlerde🫠🫠🫠