Benimde sol gögüsümde cok agrı vardı dokunamıyordum ful ağrıyordu ve sütün tadı tuzluydu sütümü sagdıktsn sonra agrı azaldı ve gitti ama koltuk altımda sert bişey elime geldi ve hâlâ vsr gitmedi cok korkuyorm kötü bisey mi acaba diye mastit mi oldum ondan mı oldu yaşayan varmı hic böyle bi durumu