Elftln bol su için bende 36+ 6 da su azaldigi için doğum yaptım bol su için iki üç hafta daha idare etseniz kuveze alınmaz benim kızım üç gün kaldı su olmadığı için balgam gitmiş boğazına şuan altı yaşında 😊 kontrollerinizi aksatmayin ben eşime bı hafta daha durup doğuma gidelim demiştim eşim zorla götürmüştü iyikide götürmüş suyum bitmiş çok şükür sağlıkla doğdu riske atmadan hastane yakınsa iki üç güne gitmeye çalışın haftası çokta erken değil sağlıkla doğar yani endişe etmeyin 😍❤️