Merhaba kızlar 28 gün oldu ikinci sezeyan doğumumu yaptım. Aynı yerden kesi attılar ve lazer dikiş yaptılar. Taburcu olurken hemşire dikiş aldirmasi yok dedi pansumanda. Bir kesinin başında birde kesi boyu iki üç tane dikiş var düşmedi de hala ilk sezeryanda hiç yoktu. Sanki böyle düğüm atılmış gibi beyaz ip böyle olan varmi ne kadar sürede düştü acaba