Khumara bende progestan kullandım beş ay sonra buraktim bazısı doğuma kadar kullanıyor çoğu kadın yaşıyor canım telasmana gerek yok kanaman ağrın olmasın diye veriyor düşük riskinden dolayı ilaçlarını düzenli iç bişey olmaz inşallah rabbim sağlıkla doğsun inşallah 😍 bol su iç.