En az 2 sene olması gerektiğini söylüyorlar, ikinci evladımı 5 hafta sonra kucağıma alacağım inşaAllah ve aralarında 19 ay olacak ilk öğrenince çok ağlayıp korkmuştum ama doktorum benim bile 14 ay var demişti bir şey olmuyor korkma dedi inşaAllah kolaylıkla ağrısız geçirirsiniz hamileliginizi yeni olduğumuz için tabiki ağrılar oluyor ama dayanilmayacak kadar değil benim arada sızlıyor ama sonra hemen geçiyor