Tugba1tugba Kızlar devlette de randevu bar ama özele takipliyim şeker yüklemesi özelde ücret ne ödediniz eğer çok fazlaysa devlette halledeyim onu diyorum
myavocado Tugba1tugba ben bugün 440tl verdim, bana indirimli fiyat idi indirimsiz hali 750 gibi bir şeydir en fazla. Ama şeker yüklemesini doktor isteyeceği için öncesinde illa ki muayene ücreti de alırlar.
Gg5348 Tugba1tugba ben de normalde özel kliniğe gidiyorum ama şeker yüklemesine para vermek istemiyorum devletten nasıl randevu alınıyor yani normal doktora mı randevu alacağım yoksa şeker yüklemesi için başka bir randevu mu alınıyor
yokusbebek Tugba1tugba Ben de özelde takipliyim. Devlette yaptırdım. Hiç randevu almadan dahiliyeye gittim, durumu anlattım yapıldı. Özele gerek yok bence.
Tugba1tugba Gg5348 devletten kadın doğuma randevu aldım şeker yükleme testi yaptırmak istiyorum dedim gün verdiler salıya