Aycanby Kızlar 23 haftalık hamileyim ve yarım saatte bir midem kazınıyor çok acıkıyorum bu normal mi sürekli yeme isteği var aşamıyorum kocamı batırcam en son 🥲
Sadeceanne2 Aycanby kocayı batırmayı boş ver çok kilo alırsın en azından yeşillik çoğunlukla beslen Bol bol su iç iştahı tıkar. Biraz
kuzeymom__ Aycanby Al benden de o kadar ağzım boş durunca ölücem sanıyorum 😂 Sofradan kalkıyorum yarım saat sonra midem kazınıyor sanki kıtlıktan çıkmışım gibi her şeyi yemek istiyorum 19 haftaya +8 kilo ile girdim 🥲
Aycanby Sadeceanne2 59 kiloyla hamile kaldım 61 kilo oldum kiloda alamıyorum ki 🤣 su da içiyorum yeşillikte yiyorum Allah ne verdiyse
Aycanby kuzeymom__ masallah valla bu gidişat çok kötü Bi gidişat efenim durduramıyorum kendimi sürekli açım 🥲
Sadeceanne2 Aycanby inan ki 24 25 ten sonra. Bir almaya başlıyor sun o zaman 1 hafta içinde 2 kg almışım 36. Haftaya giricem ertesi gün bende 59 la başladım 65 olmuşum Gebelik şekeri var diyet yapmama rağmen bir anda hemen kilo yapıyor
kuzeymom__ Aycanby Evet doktorumda artık dikkat et dedi hayatım boyunca hep zayıftım yediklerime dikkat etmek ne demek bilmiyorum 😂 42 kiloyla hamile kaldım allahtan nasılsa zayıfım diye yedikçe yedim açlık hissim geçmiyor ne yapabilirim ki 🥲
Aycanby kuzeymom__ valla inan bende bilmiyorum işte acıkmasam yemem de acıkıyom bu sefer bebek acıktı diyorum yiyorum 🤣
Aycanby Sadeceanne2 ilk kızımda 8 kilo almıştım doğumdan hemen sonra hepsi gitti bunda henüz 2 kilo aldım ilk kızımda hiç yemiyordum da bunda fena iştah acık
kuzeymom__ Aycanby hahaha yemin ederim bende aynı bebeğim acıktı diye vicdan yapıyorum halbuki yok öyle bir şey 😂
chrysanthemum BEN DEE BİR TEK BEN BÖYLEYİM SANIYODUM. İnanılmaz bir açlık içindeyim sürekli yiyorum. Durmak da zor duramıyorum 24.haftada 9 kılo almısım.. help
2727dfne chrysanthemum ben 10 haftalık 3kiilo almışım ama demir ilacına başladıgımdan beri cok yiyorum bide hic su icmyorum kızımda 6 ay kilo almamıştım bide bunda kilolu hamile kaldım almamam lazım 😭
Aycanby Sadeceanne2 yaa felaket bir sıcak varr otursam terliyor yatsam terliyor gezsem terliyor iş yapsam terliyom yiyince Bi rahatlama geliyo en azından 😅