37+6 haftalikta pazartesi aksam pembemsi akintim oldu kizlar hatta burda post acmistim nisan mi geldi diye pazartesi gece hastaneye geldik açiklik yok eve git dediler ama eve geldikten sonra agrilarim basladi kesinlikle dayanilir bi agri degildi dün sabah yeniden hastaneye geldik ve 4cm aciklik var dendi dün hersey cok güzel gecti tamam tabikide cok agri cektim ama yinede güzeldi acilmalarimda güzel ilerleliyodu ama ilk dogumum oldugu icin 10 cm olmasi gerek dendi 10cm ulasinca bebegin basinin kanalda ters oldugunu anladi ebe buda böyle dogarsa iyi olmaz bebek icin dedi sonrada bende ne yazik ki skolyoz var cati kemigim yamuk bu yüzden de bebek tam olarak kanala ulasamiyordu basi hep sag sola gidiyo dedi ebeler mecburen epidrular ve sezeryan dediler gece epidrular ignesini vurundum o bana iyi geldi sancilarimi asla hissetmedim bu sabah da 9da hemen sezeryana alindim ve oglusuma kavusmus oldum cok sükür rabbim tüm hamilelerin yardimcisi olsun bi avazda hepiniz kurtulun insallah bebis isteyen herkese de rabbim tez vakitte nasip eder insallah bugün bebegimi kucagima aldigimda o kadar degisik duygular yasadim ki hala inanamiyorum benim cocugum olduguna 6yil yollarini gözledim iki kez tüp bebek denedik olmadi kendilginden oldu geldi minigim rabbim isteyen herkesin kucagini doldursun insqllqh🩵