Melisahmet hayırlı olsun❤️
Sevgili güzel anne adayları bu süreçte kendinizi üzgün umutsuz heyecanlı hissedeceksiniz emin olun hepsi çok değerli ama ilk transferinde pozitif görmüş şanslı biri olarak sizlere birkaç önerim var :)
- Kendinizi üzmeyin biz ne kadar çok uğraşsak da veren Allah nasibimizde varsa olacaktır bol bol dua edin içinizi ferah tutun bu sürecin tadını çıkarın ❤️
- Kendinizi umutsuz hissetmeyin kötü hissettiğinizde pozitif şeyler düşünün bebişinizle konuşun onunla iletişime geçin belki kalbi yok belki daha tutunmadı ama ben ilk günden itibaren hep konuştum onunla sohbet ettim bu size de iyi gelecektir❤️
- Olarak kendinizde belirti aramayın herkes aynı belirtileri göstermez benim sadece kasık ağrım vardı ve teste gittiğimde olmadı diye gitmiştim çünkü burada yazanların belirtilerinden hiçbiri yoktu bende ne lekelenme ne göğüs ağrısı ne başka bir şey sadece kasık ağrım vardı ama o da ilaçlardan olabilirdi umutsuzluğa düştüm ama öyle olmadı bebeğim merhaba dedi bana test sonucunda asla umutsuz olmayın ❤️
- Test gününüzden önce asla test yapmayın bu kendinize eziyetten başka bir şey değil herkesin beta değeri yükselmesi farklı aynı gün birinin 300 çıkıyorken birinin 30-40 çıkabiliyor ve idrarda gözükmeyebiliyor kendinize eziyet etmeyin biraz sabırla gününüzü bekleyin ( ben test günüme 1 gün kala dayanamayıp kan verdim orası ayrı 😂)
- Bu dönem sizin için önemli çevreye aldırış etmeyin önemli olan sizsiniz dinlenin kitap okuyun müzik dinleyin film izleyin keyfini çıkarın ❤️
- Ve son olarak gönülden diliyorum ve istiyorum ki Rabbim inşallah isteyen herkese bir evlat nasip etsin bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🏻❤️