Gizem-1009 canvecanan bende de 6+3 te olmuştu çok korkmuştum doktora gittik şükür bebekten gelmiyor dedi kalp atışları da vardı sizde niye olmuş ki başları değil yerleşme lekesi diyelim doktora gidin bence
Minikmucizem21 canvecanan Benimde 2.hamileliğimde olduydu kahverengi lekelerim çok şükür kötü bişey yokdu genelde kahverengi olan eski kan derler ama herkezin farklı bence bir doktoruna danış
Lalemmm12 canvecanan bende o haftalarda lekelendim canım bebek büyüyüp rahmi daraltıgı için üstüne bide kendini yoruyorsan uyarı şeklinde kanama oluyor benim gül renginde kanamaydı hemen gittim alttan muayene oldum bebek suyu vs iyiydi direk fitil verdi doktor ve yatış verdi evde kalkmicaksın dedi sırtını zorlarsan doğumun olur suyun gelir dedi sonra daha kendimi yormadım hiç şuan 36 yım bu haftada diye rahatım yorulsam fazla korkmam zaten doğumum yakın
Babymom07 canvecanan benim 19. Haftamda oldu bende korktum doktora gittim ama hiçbir şey görünmüyor dedi nereden geldiğini de bilemedi yine de progestan yazdı birkaç güne geçti karın büyüdüğü içinde olabiliyormuş sadece lekelenmeyse sorun yok bence kanamaya dönüşürse tehlikeli
canvecanan Gizem-1009 bilmiyorum bende çok korkuyorum Ayın 13 ünde randevum var o zamana kadar beklesem geç mi olur bilemedim
Bihterrr Bana 21. Haftanın sonuna doğru oldu. Hemen acile gittim bi sıkıntı yok dediler ilaca da gerek yok dediler ertesi sabah bi doktora muayeneye gittim kendi doktorum yurt dışındaydı. progeston verdi ama kullanmadım kendiliğinden 4 günde geçti
canvecanan Gizem-1009 aynen ilk defa gördüm bende 26. Haftada neden gelsin ki kendimi yoracak yada zorlayacak birşey de yapmadım ilişki desen hamile kaldigimdan beridir bir kere bile ilişki olmadi
Bihterrr canvecanan sebebi yoktu. Hepsi yorulmuşsundur dedi . Yorulmamıştım da hiç. Bide Bebeğin hareketlerini hissediyorsan korkma dedi doğal bişey gibi karşıladılar. Devamı gelen bi kanamada değildi. Bir defa koyu kırmızı geldi sonra 4 gün falan kahverengi gittikçe rengi açılarak düzeldi. İçiniz rahat etsin korkmayın olabiliyor yani ama mutlaka bi doktorunuza sorun siz de.
canvecanan Bihterrr Minikmucizem21 teşekkür ederim yarına kadar bekleyecem devam ederse gidecem doktora
canvecanan Lalemmm12 Çok geçmiş olsun canım ben kendimi yormadim hatta hiç ağır iş yapmıyorum yarın doktora gidecem umarım kötü birşey yoktur
canvecanan Minikmucizem21 acile gittim birşey yok dediler doğru düzgün ilgilenmediler bile ben de doktorumun yanına gidecem pazartesi
Minikmucizem21 canvecanan yaa üzüldüm şimdi en iyisini yaparsin bencede kendi doktorunada tekrar git🙂