Guzelgunlerrr iki gün önce 1914 dü doktora ne zaman gitmeliyim biraz daha bekleyip kalp atışını mı duysam yoksa beklemeyim mi
myavocado Guzelgunlerrr bence gidin, kontrolünüz yapılsın, kullanmanız gereken vitaminlerinizi verir doktorunuz sonra kese görmeye bir daha gidersiniz
Ebbruc Guzelgunlerrr normal kontrole gidin ama kalp atışı için erken olur 7.haftada gitseniz daha iyi
Busra16 Hayırlı olsun bence hemen git beklemeye değmez kontrole çağırdığında kalp atışını duyarsınız inşallah 🙏
Guzelgunlerrr Yeniyeniden evet bende kalp atışıyla birlikte mi görsem diyorum haftaya görünür mü ki bayramdan önce
Yeniyeniden Guzelgunlerrr bilemiyorumki herkes farklı yorumlar yapıyor doktor beni arife günü gel bakalım dedi 1 hafta olmayacağım yurt dışına çıkacağız eşimle gördük gördük görmedik bayram sonrasi
Sanem-a Bende 5+3 üm aynıyızz😍bende kararsızdım ne zaman gitsem diye salı gününe randevu aldık en azından kullanmam gereken seyler olursa başlamış olurum diye düşünüyorum tekrar çağırdıgında gideriz
Guzelgunlerrr Sanem-a yaa tebrik ederim beta verdin mi en son kaç çıktı 😊bende haftaya perşembe düşünüyorum en azından kalp atışını belki duyarım diye bir umut😅
Guzelgunlerrr Yeniyeniden senin kaç haftalık canım bende şehir dışına çıkacağım çıkmadan kalp atışınıda duymak istiyorum
Sanem-a @Guzelgunlerrr en son pazartesi verdim betayı 1921 cıkmıstı yarın tekrar yaptırıcam salı günü de ilk muayeneye gidicez bakalım 😍
Guzelgunlerrr Sanem-a ay benimde 1914 dü pazartesi günü :)) bu kadar aynı olamayız☺️ salı günü gittiğinizde bana da haber edin🫢