Mrymne Kızlar selam 6+4 hamileyim böyle değişik kasılma mı kramp mı diyeyim değişik şeyler oluyor kasıklarımda vajınam acıyor yaşayan var mı neden oluyor ?
Guzelgunlerrr Mrymne ay bende 5+3 üm bugün bendede öyle oldu ya sanki sancı gibi değil gibi değişik bi batma var
Guzelgunlerrr Mrymne bilmiyorum ki ben daha doktorada gitmedim 6. Haftayı bekliyorum kalp atışınıda duyayım diye
Mrymne Guzelgunlerrr bende haftaya kalp atışını duymaya gideceğim Allahın izniyle keseyi ve bebişi gördüm 🥹 inşallah sağ Salim görürüz