-nazli00 yaz geldi zaten şu an sağlıklı beslenmek çok daha kolay kendiniz ekmek makarna tatlı kesip bol su içme işini yapamıyorsanız, ücretli bi diyetisyene sadece 2 ay ödeme yaparak ennn azz 10-15 kilo arası verirsiniz. Ben diyetisyenle çalıştığımda daha özverili olmuştum sonra vücudumu tanıdım hamileliğim bitsin düzene gireyim zayıflamaya yönelik düzene döneceğim mesela. Ama diyetisyen net öneririm, devlette ki liste verir yollar özel çalışmanız sizi daha iyi etkiler her an takip edecek zaten para çöpe gitmesin diye düzenli besleniyorsunuz😅😅 3 sene önce denendi onaylandı😄