Merhabalar. Uygun fiyatlı sayılabilecek kabin boy bebek arabası neler olabilir acaba ? Yolculuklarda arabaya kolay sığsın, günlük kullanımda yormasın,fazla yer kaplamasın istiyoruz. Çok para verilmesine de karşıyım biraz. Bebegim nasipse Kasım, Aralık gibi olacak. Kabin boylar ilk dönemlerde kullanılabiliyor mu ? Onerilerinize ,deneyimlerinize açığım 🌸