Ademinee Kızlar 26+3 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini çok az hissettim bugüne kadar hiç kuvvetli bi şekilde hissedemedim, 3 gündür ise o küçük küçük hareketler bile yok sizce normal mi böyle olmasi
semazkcblc Ademinee yani bebekler bazı günler az hareket edip bazı günler kıpır kıpır olabiliyorlar. 2 saatte bir hareket etmesi gerekiyo ufak bi vuruş bile olsa ama hiç hissetmediyseniz doktora gidin bence
semazkcblc Ademinee tatlı bişeyler yiyip su içip sol yanınıza doğru yatmayı deneyin. Genelde o zaman hareket ediyolar ama kadın soğum doktoru olan bi acilede gidebilirsiniz bebeğin hareketlerini hissedmeiyorum diye. En azından ultrasonla bakarlar canım