Anne_6 Kızlar su gibi bir akıntı geldi az önce öğlen de oldu ama ben onu ilk akıntı sandım şu an da geldi iyice. Baktım suydu yapış yapış gibi bı şu sizce ne yapmalıyım yaşayan var mı
Sevde11 Anne_6 benim başından beri var akintim bazen yapış yapış bazen süt kesigi gibi bazen de su gibi , bebegin suyu sanıp kac defa sormustum doktora ama idrarda enfeksiyon çıktı, siz de bi gidin idrar testi isteyin belki sizde de enfeksiyon vardır
Anne_6 Hulo2105 bilmiyorum ki daha dün özelde muayene oldum gayet normaldi her şey bu gün neden öyle oldu anlamadım
Anne_6 Sevde11 benim de süt renginde oluyordu bazen özellikle sabah ama bu gün yapış yapış su gibi geldi
Hulo2105 Anne_6 tamam da belli olmaz ki her gün aynı olacak diye bişey yok bence gidin sonra pişman olmayın
Sevde11 Anne_6 doktora bi gidin içiniz de rahat eder gebeliğe bağlı akıntıda olabiliyor ama riske atmamak lazım tabi
Melisayaren Anne_6 su gelmesi yapış yapış olmuyor canım su gibi akıyor durmuyor azda olsa akıntı sızıntı gibi oluyor tek sefer gelip durmuyor
Mercimekannesi45 Anne_6 su geldiğinde durmuyor canım bence idrar testi ve vajinal kültür yaptir muayene çıkmıyor ki böyle enfeksiyon durumu
eecceeemmmm Anne_6 Durumunuz nasıl benimde aynı şekilde akıntı gibi geliyor 26 haftalık serklajlıyım yatışım yapıldı dünden beri yatıyorum
1zehrs Su gelmesini acil anlar ancak gideceksiniz alttan muayene ile sürüntü alıyorlar bir kaba koyuyorlar renginin değişmesini bekliyorlar rengi mavi olursa aminyon sıvısı oluyormuş ben daha önce gittim suyum geldi sanarak