Buseirgit doğumdan sonra olmuştum, ilk başlarda aniden bıçak saplanır gibi ağrı giriyordu anlam veremiyordum, sonra bel bitimi ve sağ ön bacağımda minik kızarıklıklar çıktı bi anda, sonra sulu kabarcıklara döndü ve inanılmaz kas eklem ağrısı çektim, ilaç verdi dr 2 haftaya anca iyileşebildim, izlerin tamamen kaybolması 3 ay falan sürmüştü