Skrnysn Valla üzmek gibi olmasın ama bana da ameliyat masasında bile nereye sakladın bebeği dediler doktor gelişimi güzel diyordu kontrol de3 kiloydu en son , Bı çıktı ki 2500 kilo 😆 Yani göbeğinin olmadığı zaman bebeğin de çok toplu bişey olmasını beklemeyiniz he sağlıklı ama Allah şükür kilosunu takmıyorum o yüzden