birkizbirerkek Arkadaşlar merhaba :) 10+2 günlük hamileyim bugün doktor randevum vardı 2 hafta sonra ikili test için çağırdı. Bu ikili test kandan mı yapılıyor nasıl oluyor ve sonuçlar ne zaman çıkıyor ? Bilgi sahibi olan tecrübeli anne adayları yardımcı olabilir mi:)
Elizveannesi birkizbirerkek ultrasonla ölçümler yapılıyor. Kan'a gönderiyor seni 1 tüp kan alıyorlar. Sonuç için bana 10 gün demişlerdi, 4.gün çıktı diye mesaj geldi.
SedaErylmz35 birkizbirerkek canım önce doktor bebeğin ölçümlerini alıyor özellikle ense kalınlığı sonra da bir tüp kan veriyorsun o kadar, benim bir haftada çıkmıştı değişiyor sanırım hastaneden hastaneye.