Hulo2105 Annecilek valla sabah eşimle konuştuk bütün arkadaşlarımın erkek oluyor herhalde erkek senesi dedi bizimde erkek burda da hep erkek çıkıyor bence erkek senesi çok erkek dedim öf 😂😂
Zeynep6095 Annecilek valla bu bana çok saçma geliyo yok erkek senesi yok kız senesi x y kromozomları aralarında konuşup öyle mi gidiyolar bu sene erkek senesi y kromozomu hadi sen git mi diyorlar 😁😁 valla görümcemin bebegi kız eltimin kızınında erkek
Booksandcats 6 tane tanıdığımla aynı dönemde hamile kalmışız hepimiz erkek bekliyoruz kız diyeni de duymadım 🙈 bence erkek senesi
Pellini 18 haftalığım benimle olan iki kişi ve benim kızlarımız olucak. bence aya göre değişiklik gösteriyo
Annecilek Bı oğlum varda bı de kızım olsun ıstıyorum herkeste buna kız dıyor nedense umutlandırıyor tabı oncelıkle saglıklı olsun ınsallah yavrularmız