Betulkync 35+5 haftalığım iki kere nst girdim bugün ilki 60 lardaydı ikincisi 80 de düzenli olarak çıktı ve açıklık muayenesi yaptı hazırlıklı olmalımıyım böyleyken 40 haftayı gören varmı? 🙄
Nalinnn14 Betulkync 36+6 da benimde öyle çıktı nst de gece boyunca sancı oldu 38+0 olduk bugün hala tık yok 😂 sen yine de hazırlıklı ol ama genelde doğuma hazırlık sancıları demişti doktorum genelde gece artıyo
Nalinnn14 Betulkync o dönemde bende de korku vardı şimdilerde her gün dua ediyorum bi an önce doğsun diye gittikçe zorlaşıyor gerçekten
Betulkync Nalinnn14 Allah’ım sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin doğumumuz kolay geçsin insAllah🤍🌸