Hzr Cuma günü size bahsetmiştim yh kürtj oldum 3 ay önce cuma günüde test yptım pozitif çıktı ama günüm c. Tesi gnü demiştim ewt bgn gene test yaptm poztf çıktı hamişim hanımlar dualarınız içn alh rzi olsun hapsinizden 🙏🏻😊😊
Yaprakkm Hzr hayırlı olsun canım sevindim senin adına rabbim sağlıcakla kucağınada almayı nasip etsin ✋🏻
Suhammeh Hzr canım bende 9 ay önce düşük yaptım bende yılbaşı inda öğrendim hamile oldugumu İnşaAllah çokçaaa amiiiiin amiiinnn sağlıkla alalım kucağımıza şu ilk 3 ay hayırlıysa bir geçsin
Hzr Suhammeh aynn 3 ay çok ama çok dkkt etmmz lazım eşim çok sevinemio bile ilkki bizde çok kötü travma yaşattı çnkü İnş sağlıkla kucağımıza alırız kzuularımızı 🙏🏻🙏🏻
Suhammeh Hzr amiiin canım evet maalesef etkisi çok büyük oluyor bizde 9 ay sürdü bunu atlatmak tekrarlamasından korkuyoruz ama rabbimin mucizesi süprizim gelmek istiyor. Kaç haftalıkken düştü sizin