Kızlar şimdi muayeneden geldim doktor suyun çok fazla dedi kalp atışların da hızlanmış dedi baya bi fırça attı kaç kilo aldığımı sordu 17 kilo olduğunu söyledim fazla almışsın dedi şeker de var dedi bebeğin kilosu 2600 mü 1600 mü dedi tam hatırlamıyorum şeker ve hamur işini bırakmamı söyledi ki ben öyle abartarak yiyen birisi değilim bu iki gündür birden bire elim ayağım şişmeye başladı su fazlalağındanmı kaynaklnıyor acaba bebeğin durumunu sordum iyi dedi ama bizim için önemli olan sizsiniz bebekler ikinci planda sizin kendinize dikkat etmeniz gerekiyor dedi bu ara çok fazla su içiyorum su fazlalığı bundan kaynaklanıyor olabilir mi doktora sorcaktım aklım gitti korkudan bide bu su fazlalığının gitmesi için ne yapabilirim daha önce yaşayan varmı erken doğum riski varmı içimi bi rahatlatın kızlar ilk gebeliğim hiç bi bilgim yok korkuyorum bişey olur diye bu arada tuzu da azalttım çok kullanmıyorum hamileliğimin başından beridir aynı doktorların yemeğe ne katarsan ek bi ilave yapmadı dediler bazen oluyor ki yemekleri hep tuzsuz yapıyorum