kardelen54 benim gebelikte değil de çocuk yaşımdan liseye kadar bağırsak parazitim vardı. Tabi benimkinin sebebi tırnak yemekti. Ama normalde de yediğiniz yiyeceklerin hem sağlıklı ellerden çıkması lazım hem de çok iyi yıkanması lazım. O da tetikler. Ben yıllarca bir zararını görmedim ancak ondan kaynaklı mıdır hep zayıftım. Ne zaman tırnak yemeyi bıraktım, ilacını kullanmaya başladım hepsi gitti ondan sonra kilo almaya başladım. Onun ilacı var, ondan başka bir şey maalesef kurtarmaz doğal yollardan atmak zor. O yüzden doktorunuza danışıp yol izleyin derim.