numix Kızlar soyismimiz Ata. Sizce hangi isim daha güzel ve soyismimize uyumlu. Listemde bu isimler var🙈
Hlimee numix hepsi güzel ama şöyle geniş çaplı bakınca sanki hepsinin bi yaşı var gibi Yani büyüdükçe isimler çok çocuksu gelir gibi bilemedim 🤷♀️ . Benim de oğlum olacak Yiğit Hamza koyacağız . İkisinin de bi ağırlığı var gibi
Lina_alya_aras numix karan da çok güzel ama ben de Kayra ismini düşünüyorum eşim beğeniyor ikinci seçenek de atlas 😍🩵
numix Daisyy000 Çok güzel ismi 🥰 biz tek isim düşünüyoruz. Soyismimiz ikinci isim gibi duruyor zaten🤭
Hlimee numix canım evlad senin kimseyi dinleme sen bence karar vermişsin daha da fikir alıp aklını bulandırma bana sorarsan Sağlıkla gelsin evlatlarımız inşallah
numix Hlimee Karar vermedim ki bir sürü isim var listede umarım birisine net karar veririm teşekkür ederim ♥️