Kadriyekurt13 hastaneye gider gitmez muayene olduktan yatış verildikten sonra hemen önlük veriyolar onu giydiriyorlar sizin hastanede nasıl olur bilmiyorum benim yatışım direk dogumahaneye yapılmıştı.
Asistanlar muayene edip hocalara haber veriyorlar genelde bir de doğum anında odada öğrenciler oluyo başka sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz