SerpilG seyma281015 yaşı küçükse önünde uzun bir yaşam var. Eğitsin kendini ağaç yaşken eğilir. Bilmemek ayıp değilki herkes herşeyi bilmek zorunda değil. Ama edep terbiye olması lazım
Elaylama Sema58 el falan sokmuyor arkadaşlar insanlar zaten korkuyor yok bacağını sokuyor tövbe tövbe
Tugba07 Sema58 Malesef çatı muayenesi olan kadinlarin %80’i sezeryana kararı veriyormuş. Doktorum söyledi. Çatı muayenesi sirasinda yasananlar psikolojik olarak hamileyi etkiledigi icin kadinlar normal dogumdan vazgeciyormus. Cok nOrnal yani basiniza gelen. O nedenlede cati muayenesi yapmiyor gittigim hastane.
Sema58 Tugba07 aynen oyle valla belki ben cati muanesi olmasaydim normal doguma daha yakin olurdum ama sonradan kesin sezaryan olmaya karar verdim
SerpilG Sema58 bak hala edepsizce tavırdasın yazık artık ne diyeceğimi şaşırdım gerçekten. Koca karı, bok kafa, sümük gibi yapıştın... başka!!!!
SerpilG seyma281015 ya niye bozayım veya öyle bi çabada olayım senin düşüncende doğru değilki. Boşver düzeltme diyorsun öğrensin yada edepli olsun öğrenmek istemiyorsa. Doğru değil yani
Simay1905 Sema58 benim de cuma gunu cati muaynem var. Diyelim cok acidi sezeryan istiyorum dedim bunu istege bagli mi yapiolar yoksa zorunlu sezeryan mi? Fiyatlar degisiyor ya hani , bi de kanama falan oluyor mu cok? ped falan mi taksak o gun
Tugba07 Sema58 Hayırlı doğumun olsun inş🙏 Önemli olan bebisin ve senin sağlıklı ve istedigi şekilde bir doğum süreci. Nasıl rahat etceksen öyle yap. Hayırlı haberlerini almak dileğiyle 🥰
SerpilG Sema58 evet yetmedi bi sınırın varmı acaba yoksa arşa çıkarabilecek misin kaliteni merakla bekliyorum
Sema58 Simay1905 canim bende hic kanama olmadi ben panik yapinca doktor o an bu sekilde strese girersen bebekte etkilenir dedi o an dayanamazsin dedi sezaryan yapalim dedi bizim burda ikiside 2.500₺canim fark etmiyor
Yaseminztrkzcan Simay1905 ikisi arasında fark yok canım sadece doktorum şunu dedi ilk sezeryan fiyatı ile ikinci üçüncü sezeryan fiyatı aynı olmaz isteğe bağlı zorunlu olması fiyatı değiştirmiyor
SerpilG Sema58 evet olması gereken bu aslında da sen senin gibilere alışık olduğundan ben farklı gelmişimdir sokak ağızlı olamıyorumki anlaşalım seninle