ssevilmommy Kızlar bebeğim Aralık başı doğacak nasipse. Nasıl giydirmeliyim? Bir zıbın, iki kat üst yeterlimi yine battaniyeye sarmalımıyız evde
3_oglan_annesi ssevilmommy uzun kol zıbın alt pijama ve alt üst takım yeterli çok kalinda ii degl sicaga alışıyor bu seferde zaten o aydada çok çok soğuk olmaz
Freefam ssevilmommy benim bebegim de aralikta dogacak insallah hemsireye bi alt ust takim iclik oluyor ince kumastan ust ondan sapka eldiven bi nince bi kalin battaniye verin diyorlar kis bebeklerine
rumeysahanci benim de ocak sonu nasipse, bebeklerin kat kat giydirilmesine hep karşı çıkmışımdır bakalım ben nasıl olacağım :) ilk kez anne oluyorum