Muhammedim01 ay normal bence ya hiç korkma bebek minick ozman zaten sürekli dönüyo ben 20 lihaftalarda bile hep adsagıda hissediypdum assada oldgu için sonra bebek büyüdükçe yularda hissetmeye basladm smdi 37. Haftamdaym bnce sends kendni korkutp stres yapma