merimiri Kızlar selam 12 gün önce kan verdim fetal için bugün elim kalbimde beklerken aradılar kan sonuç için yetersizmiş yeniden kan almamız gerekiyor dediler kan beynime çıktı bi daha beklicemmm o kadar canım sıkıldı ki başına gelen var mı ?
Rengarenk_Dusler merimiri evet benimde başıma geldi bir hafta sonra tekrar aradılar yeniden örnek alınacak diye. Normalde böyle şeyler olabiliyormuş bunun bilgisini önceden veriyorlarmış banada vermemişlerdi bende sizin gibi olmuştum. Annedeki kan oranı bebeğin dnasını incelemeye yetmiyormuş haftası daha kücük vs olabiliyormuş ama endişe etmeyin kötü bir durum yok
merimiri Rengarenk_Dusler 23 haftalıktı canım benim bebek yaaa 😔 daha ne kadar olabilir ki bilmiyorum
Drfatma merimiri aslında daha küçük bebeklerde yetersiz oluyor ben 12 haftalık vermiştim yeterli gelmişti ama küçük haftalarda yetersiz gelebilir tekrar istenebilir diye bilgi vermişlerdi
Drfatma merimiri hiç perişan olmayın inşallah tertemiz çıkar , siz ne için yaptırmıştınız? Benim ikili tarama testim yüksek riskli çıkmıştı beklemek cidden çok zordu sizi anlıyorum ama inşallah sapasağlam sağlıklı çıkar
merimiri Drfatma ikili testim normaldi benim detaylı da ensesi bi tık yüksek çıkınca önerdi doktorum 😔
Mucizem0301 merimiri benden 2 tüp aldılar ama 5 gün oldu ben de beklemedeyim. Hayırlı sonuçlar çıksın da bekleyelim napalim
merimiri Swan97 arife günü aradı uzman çok rica etmiştim ne gün olursa olsun lütfen arayın diye sonumuz temiz çıktı çok şükür 🤲🏼❤️
Swan97 merimiri çok sevindim 🙏🏻 20li haftalarda neden düşük gelmiş bence lab ın hatası açıklama yaptılar mı
merimiri Cemile-88 gününü hiç sorma orası bi kaos ya da benim şansızlığım ben 12 gün sonra bi daha kan verdim 1 hafta da öyle bekledim 🤷🏻♀️ geç oldu ama sonu güzel oldu çok şükür allaha