Rengarenk_Dusler Bugün sonucum çıktı fakat henüz dr gidemedim. Yüksek risk saptanmamıştır. Fetal franksiyon oranı %7 ne anlama geliyor bilgisi olan var mııı
bonik Merhaba benim 10.1di . Fetal fraction sizin kanınızda bebeğin ne kadar dnası olduğunu ifade ediyor.
gokyuzu777 Rengarenk_Dusler çok teşekkür ederim nerede yaptırdınz ne kadar ödediniz ❤️bende yaptırmayı dusunuyırumda
bonik Swan97 19. Haftamda yaptırdım ben o yüzden DNA oranı farklı muhtemelen. Panaromaya yaptırmıştım ben.
Rengarenk_Dusler gokyuzu777 benim doktorum bakırköy acıbademde olduğu için acıbademin genetik laboratuvarı var orada yaptırdım 9.500 tl ydi daha yeni yaptırdım ☺️