dogurangaplumba Ahsen_ahsen 36+6 da acil sezaryene alındı bende riskli bir doğum olmasına rağmen bir sorun yaşamadık ama ertesi gün ani kilo kaybı oldu bebeğimde 1 hafta küvezde kaldık sonra çıktık 20 günlüğüz şuan
huysuz__ Ahsen_ahsen sağ selamet kavuşun inşallah endişe etme 🥰 benim oğlum 36+5 te 32 haftaya uyumlu doğdu 2 kiloydu, 1 hafta durdu küvezde. Yeğenim de 36+5 te haftasına uyumlu doğdu 2540 gram mı neydi, o küveze girmedi.
Ahsen_ahsen huysuz__ inşallah Allah razı olsun. Rabbim cümlemizin evladına sağlık sıhhat versin inşallah
Vandb Ahsen_ahsen 36+4te suyum geldiği için acil alındı. 2775 doğduk 24 saat geçmeden evimizdeydik şuan 2 aylığız bütün gelişimi zamanıyla aynı. Umarım sizinde sorunsuz bir şekilde geçer 😊
Nur_budak Ahsen_ahsen 36+5 de doğum yaptım 2.600 gram doğdu çok şükür bebeğim küveze girmedi sadece sezeryan doğum olduğu için 2 gece hastanede kaldık evimize geldik çok şükür
Ahsen_ahsen Nur_budak inşallah benim bebeğim de girmez bende sağlıkla alırım inşallah kucağıma. Sizde sağlıkla büyütün yavrunuzu inşallah
Miskinim Ahsen_ahsen benimde 36 da doğdu. 2800 gr dı küveze girmemişti. Gönlünü ferah tut olumsuz şeyler dusunme