Merhabalar 13 haftalık hamileyim bugün doktora gittiğimde cinsiyeti için bu haftalarda kesin belli olmayacağını.16.haftada netleşeceğini ama yine de kıza benzediğini söyledi doktorum :) sizinde bu haftalarda kız denilip daha sonra erkek olduğu durumlarını yaşadınız mı ? Alışveriş yapmak için heyecanla bekliyorum da :)