Kızlar merhaba bugün 36 haftalık olduk ve doktor kontrolünde nstde sancılarım çıktı doktor çatı muayenesi yaptı herhangi bir açılma vs yok normal doğum içinde gayet iyi çatın dedi ama kızımın kafası 4 hafta önden gidiyor ve 40a uyumlu ciğer geliştirici falan vuruldum tüm tahlilllerimi verdim doktor her an hazırlıklı olalım dedi kafası büyük olduğu için de kanala giremiyor olabilir falan dedi ve aşırı kasılmalarım var şuan sizce sezaryen mi olur normal mi ya da süreç bundan sonra nasıl ilerler merak ediyorum