Son adet tarihime göre 5 hafta ultrasondaki kesenin büyüklüğüne göre 4+2 hamileyim cumartesiden beri yaklaşık 5 gündür kahverengi lekem geliyor değerlerim iki katı yükseliyor progestan kullanıyorum hap 100 mg doktor aktif kanamaya dönmedigi sürece sıkıntı yok dedi lekelenme normal mi daha önce 1 düşüğüm var sağlıksız gebelikti endişeleniyorum.