Gecikmemin 2. Günündeyim 5 er dakika ara ile yapmıştım ilk çok hayali çizgiler görüyordum şimdi bakmak istedim ikisini de gözle görüyorum biri tam belli diğeri ışığa tutunca belli ama şöyle bir şey var bol su içip yaptığım testlerdi keşke idrarımı bekleseydim 🥺 sizce umutlanmalımıyım yarın kan vereceğim
