Ozlemerikci543450 orkidemm_ bugün 8 gün umarım yerleşmedir adet olacağını sanmıyorum çünkü çatlama sonrası bu kadar erken regl hiç duymadım ay bilmiyorum umut etmek istiyorum korkuyorum da
orkidemm_ Ozlemerikci543450 yok canım adet değildir kesinlikle daha var çünkü ben de bilemedim ki yerleşme kanaması gibi duruyor ds
CansuuBlogg Kızlar ben adet olmadım yumurtam 31 de çatladı yanı doktor öyle demişti bugün yarın çatlar ilişkiye gir diye ayy umarım tutmuştur yaa inşallah adet olmam 🥰🥰