Sakineoncu Badehandekuzey ishal normal değil canım aşırı ishal düşüge sebep olurmuş doktorum öyle demişti patates kaynat ye Muz ye bol bol
Yeldabanu 7+2 6 haftadan sonra başladı bulantılarım allah yardımcımız olsun benim geceleri oluyo bide bi gün İyiyi’m diğer gün kötü oluyorum
Svllkccc yuksell07 canım ben şuan 18+6 yim ilk 3 aylık süreçte benim de çok halsizlik uykum vardı bi yatağı toplasam yorgunluk geliyordu sabah bulantılarım vardı karnımda ağrıl vardı 2.trimester da geçiyor hepsi 🐣🥰
Melekmahmudova23- yuksell07 6 haftadan bulantı kusma başladı bişey yiyemiyorum halden düştüm iyice serum takdılar 8+3 haftayız şimdi..galiba 15-16 haftaya kadar devam ediyor ölücekmişim gibi oluyorum midemde hiç bir şey yok kan kusuyorum artık bitsin yahuu bu çile 😭😭😭🙏🏻
Sakineoncu Melekmahmudova23- seni çok iyi anlıyorum her gece ağlıyordum artık bitsin bu çile diye ve bitti şimdi o günleri hatırlamıyorum bile az daha sabredin sonu çok güzel olucak 🌸